Articole
Modelul Kano – Ce este și ce beneficii aduce
Crearea de noi produse și servicii este un proces interesant pentru toți cei implicați, adunând o multitudine de idei care abia așteaptă să fie puse în practică. Una dintre provocările care pot apărea pe parcursul dezvoltării de produse și servicii este determinarea...
Harta proceselor – Ce este, pași și beneficii
Ți s-a întâmplat vreodată să ai o idee extraordinară, însă să nu știi cum să începi să o pui în practică? Ca să îți concretizezi ideile, în primul rând, e nevoie să le organizezi și să le pui sub forma unui plan. Harta proceselor poate ajuta la organizarea ideilor. Ea...
Nevoile și așteptările clienților – Ce vor clienții de la tine?
În zilele noastre, clienții apreciază nu doar produsele și serviciile pe care le oferim, ci și experiența pe care o au în relația cu noi, ca furnizori. Această evoluție a cerințelor și nevoilor clienților a determinat organizațiile să petreacă timp în a înțelege nevoile și așteptările clienților.
5 motive pentru care strategiile organizaționale nu funcționează
Aproape fiecare organizație se confruntă cu probleme strategice uriașe, adesea, cu nevoia de a-și reimagina scopul, identitatea, strategia, modelul de afaceri și structura. Chiar dacă, la finalul fiecărui an lucrăm la definirea obiectivelor, crearea strategiei de...
Este calitatea un standard?
Calitatea este un element vital pentru fiecare organizație, indiferent de domeniul de activitate. În general, calitatea în sine este relativă, diferind de la o persoană la alta, de la un produs la altul sau de la o activitate la alta. Percepția noastră despre calitate...
Metoda 5S
5S este o metodă de organizare a spațiului de muncă, folosită în implementarea gândirii Lean într-o organizație. Deși privită, de multe ori, ca o simplă tehnică de curățenie, metoda 5S ajută la dezvoltarea de obiceiuri și rutine care sunt necesare pentru implementarea și menținerea unui sistem Lean.
Strategia și planificarea afacerii
Strategia unei organizații presupune luarea unei pauze de la activitățile de zi cu zi și vizualizarea afacerii din punctul A până în punctul Z. Acest proces implică analiza mediului de business, setarea obiectivelor și planificarea strategică.
Strategia organizațională – cheia succesului pe termen lung
Strategia organizațională contribuie la structurarea resurselor în așa fel încât să susțină întreaga activitate a organizației. Dacă este folosită în mod corect, ea poate îmbunătăți procesul de luare a deciziilor și apropia membri organizației, datorită scopului comun pe care îl împărtășesc.
Analiza de risc a unei organizații: Ce trebuie să faci pentru a reduce pierderile?
Riscul este o componentă inevitabilă a oricărei afaceri sau activități dintr-o afacere. Orice activitate pe care o desfășurăm în cadrul organizației noastre are un anumit grad de risc. Măsura în care suntem dispuși să identificăm, să înțelegem și să ne...
Primii pași spre îmbunătățirea proceselor și creșterea performanțelor
În această eră a digitalizării și a dinamicii pieței muncii, organizațiile sunt nevoite să se alăture celor care se dezvoltă constant, căutând soluții inovative și practice pentru fiecare departament. Pentru a se putea diferenția de competiție, companiile trebuie să...