Strategia pentru calitate in organizatii – Curs

Descrierea cursului
Managementul strategic al calității (SQM) este o metodă de planificare a activităților legate de managementul calități într-o organizație, care analizează calitatea la nivelul intern al companiei. SQM definește calitatea prin alinierea la nevoile clienților și la dinamica mediului înconjurător, având ca scop identificarea factorilor critici care vor influența supraviețuirea și competitivitatea organizației în viitor.
Cursul “Definirea și implementarea strategiei pentru calitate în organizații” oferă metode și strategii eficiente în managementul calității. Vei descoperi tehnici avansate pentru a modela planul organizațional către succes și vei înțelege arta implementării politicilor pentru a îmbunătăți semnificativ relațiile cu clienții.
Concentrându-se pe experiența practică prin workshop-uri de lucru în echipă, cursul ilustrează întregul proces de planificare strategică și furnizează instrumente esențiale pentru a înțelege și aplica conceptul în contexte practice, relevante pentru afacerile moderne.
Alătură-te nouă pentru a-ți dezvolta nu doar cunoștințe teoretice, ci și abilități practice esențiale pentru a deveni un lider în definirea și implementarea strategiei de calitate în organizațiile moderne.
Au mai rămas
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Calitatea este busola organizației în definirea strategiei organizaționale!
Obiectivele cursului
La finalul cursului, vei avea cunoștințele necesare pentru a:
- Defini și implementa strategia pentru calitate în organizații și alinierea ei cu strategia organizațională.
- Analiza situația actuală a calității în cadrul organizației.
- Seta obiective și scopuri strategice pentru departamentul de calitate.
- Elabora strategii și întocmi un plan de implementare.
- Examina modalități de măsurare a succesului unei strategii de calitate.
Scopul cursului
- Eliminarea discrepanței dintre strategia organizațională și cea de calitate – strategia de calitate trebuie să fie încorporată în strategia organizațională.
- Înțelegerea modului prin care se adoptă noi metodologii pentru a intensifica implicarea calității în definirea strategiei organizaționale generale.
- Identificarea factorilor de calitate care pot influența strategia organizațională.
- Stabilirea beneficiilor generale pe care calitatea le poate aduce organizației.
- Susținerea în dezvoltarea unei culturi a calității în cadrul organizației.
- Dezvoltarea de noi abilități în domeniul calității pentru a defini și implementa strategia de calitate în organizație.
Cât durează cursul?
Acest curs se va desfășura pe parcursul a 8 ore.
Cui i se adresează acest curs?
- Tuturor managerilor de calitate și membrilor echipei implicați în elaborarea și implementarea strategiei departamentului de calitate.
- Angajații implicați în implementarea strategiei pentru calitate.