Articole

Calitatea produselor – 8 dimensiuni ale calității produselor

Calitatea produselor – 8 dimensiuni ale calității produselor

Dimensiunile calității produselor de David Garvin reprezintă un instrument de management strategic care poate fi folosit ca un cadru pentru a analiza caracteristicile calității. Cele opt dimensiuni sunt performanța, caracteristicile, fiabilitatea, conformitatea, durabilitatea, mentenanța, estetica și calitatea percepută.

Analiza PESTLE – Etape, Factori și Importanță

Analiza PESTLE – Etape, Factori și Importanță

Analiza PESTLE este o analiză de context organizațional și evaluează impactul factorilor externi asupra afacerilor. Această metodă este simplu de înțeles și aplicat, însă depinde mult de calitatea și cantitatea informațiilor pe care organizația le deține. 

Certificarea ISO 9001 – Ce este și cum se obține?

Certificarea ISO 9001 – Ce este și cum se obține?

Într-o lume în care calitatea și încrederea devin din ce în ce mai importante, organizațiile se confruntă cu provocări tot mai mari în a-și asigura conformitatea cu standardele internaționale și în a-și îmbunătăți performanța. În acest context, certificarea ISO 9001...

Modelul Kano – Ce este și ce beneficii aduce

Modelul Kano – Ce este și ce beneficii aduce

Crearea de noi produse și servicii este un proces interesant pentru toți cei implicați, adunând o multitudine de idei care abia așteaptă să fie puse în practică. Una dintre provocările care pot apărea pe parcursul dezvoltării de produse și servicii este determinarea...

Harta proceselor – Ce este, pași și beneficii

Harta proceselor – Ce este, pași și beneficii

Ți s-a întâmplat vreodată să ai o idee extraordinară, însă să nu știi cum să începi să o pui în practică? Ca să îți concretizezi ideile, în primul rând, e nevoie să le organizezi și să le pui sub forma unui plan. Harta proceselor poate ajuta la organizarea ideilor. Ea...