Articole

Metoda 5S

Ce este 5S? 5S este o metodă de organizare a spațiului de muncă. Principalul obiectiv este reducerea, eliminarea pierderilor pentru a creea un loc de muncă mai sigur, mai eficient, mai productiv, mai curat. Este metodă de bază pentru implementarea gândirii Lean intr-o...

Organizarea în casă, sau un alt fel de 5S

S-au scris de-a lungul timpului multe cărți despre organizare, armonie și energia lucrurilor care ne înconjoară. Aș aminti aici câteva relevante: – Magia ordinii - Marie Kondo; Arta simplității – Dominique Loreau; The Home Decluttering Diet – Jennifer Lifford;...

Adevarata putere a obiectivelor de business

Atunci când suntem la început de drum într-o afacere, principalul nostru obiectiv este să generăm destul venit pentru a ne acoperi cheluielile lunare (salarii, chirii, utilitati, etc.). Pe măsură ce afacerea se dezvoltă, începem să ne gândim la obiective pe termen...

Continuitatea afacerii pe timp de pandemie

Un studiu efectuat în Irlanda ”Business Continuity Planning – Responding to an Influenza Pandemic” arată că încă din 2007 organizațiilor le-a fost recomandată dezvoltarea unui plan de urgență pe timp de pandemie. În acest articol vom discuta despre: <a...

Obiective SMART…. Ce sunt și cu ce mă ajută?

Obiectve SMART? Este început de an… Indiferent dacă suntem la serviciu sau acasă ne gândim la noul an ca la o nouă oportunitate, vrem să creștem profesional și financiar, să ne dezvoltăm. Se intamplă dese ori să ne facem planuri mărețe la inceputul anului, dar din...

Standardizarea –între mit și beneficii

Imaginează-ți cum ar arăta organizația ta dacă nu ar exista reguli. Ar fi ca și cum ai lua aleator niște oameni de pe stradă și i-ai așeza la birou, sau în hala de producție, și le-ai cere să livreze produsele sau serviciile cerute de clienți. Ar fi posibil? Eu cred...

Vocea clientului

Cum ar fi sa avem doar clienti fericiti? Fie că avem o afacere mare sau mai mică, în fiecare zi interacționăm cu clienții noștri. Această interacțiune se realizează fie direct, fie prin intermediul produselor sau serviciilor noastre, sau pur și simplu atunci când un...

Tu ce te faci când îți pleacă un angajat cheie?

Vorbeam zilele trecute cu o prietenă despre multe dintre provocarile antreprenorilor. De departe o problemă importantă este cea legată de personal. Pe lângă faptul că este foarte greu să îți găsești oameni potriviți, și odată angajați este greu să îi pastrezi, dar...