Despre RGQ
Misiunea noastră este să susținem organizațiile în atingerea obiectivelor de business prin implementarea de soluții personalizate, adaptate nevoilor clienților noștri pentru a genera rezultate sustenabile pe termen lung.
Serviciile de consultanță au la baza implementarea filozofiei Lean împreună cu elemente de bază din managementul calității totale și excelența operațională și au ca scop reducerea la minim a costurilor prin standardizarea și optimizarea proceselor existente, dezvoltarea de procese noi și instruirea personalului. Rezultatele se concretizează prin:
- Scăderea timpului de execuție;
- Scăderea costurilor de producție;
- Îmbunătățirea procesului de fabricație;
- Creșterea satisfacției angajaților;
- Îmbunătățirea relației cu furnizoriiș
- Creșterea satisfacției clienților.
Principalele etape ale procesului de consultanță sunt:
Evaluare – Află unde se situează afacerea ta azi, față de potențialul ei și care sunt zonele/procesele care trebuie îmbunătățite
Educare – Educarea personalului (de la managementul de vârf la operatori) și managementul schimbării sunt absolut necesare pentru a avea rezultate sustenabile pe termen lung.
Implementare – Soluțiile oferite sunt personalizate, în funcție de nevoile afacerii. Implementarea se face gradual, cu suportul și îndrumarea noastră.
Monitorizare – Drumul spre Lean nu se termină odată cu implementarea proiectelor. Acesta continua prin monitorizarea, optimizare și îmbunătățire continua. Noi vom fi alături de tine pentru a te ajuta cu sfaturi și îndumări.
Despre mine:
Ramona Gombos
Absolventă a Facultății de chimie și Inginerie chimică din Cluj Napoca, am pus bazele RGQ Consulting din dorința de a oferi servicii personalizate de optimizare și îmbunătățire a performanțelor organizațiilor.
Cu o experiență de 13 ani în managementul calității și îmbunătățire continuă, certificări naționale și internaționale am aplicat cu success metodele de îmbunătățire atât în domeniul producției cât și a serviciilor.
Fiecare organizație este unică, de aceea este necesară o cunoaștere îndeaproape a organizației, a angajaților și a modului lor de lucru astfel încât soluțiile propuse vor fi mult mai ușor de asimilat iar angajații vor adopta mult mai ușor un mod le lucru ordonat, orientat spre rezultate.
Cheia succesului este dată de dorința de schimbare a organizației și încrederea că împreună găsim soluții optime pentru reducerea costurilor și creșterea eficienței proceselor.