Performanțe Obținute
Performanțele clienților
În general, cauza principală pentru care clienții au apelat la serviciile RGQ Consulting este legată de necesitatea creșterii performanței. Această necesitate poate fi evidențiată prin:
- Întârzieri la livrare
- Cantitate mare de produse în curs de execuție,
- Inventar mare (producție neterminată),
- Număr mare de ore suplimentare,
- Durată mare de producție,
- Număr mare de rebuturi (sau repere care trebuie re-prelucrate);
- Flexibilitate redusă a producției.
Reprezentarea grafică a rezultatelor
Aceste rezultate au fost obținute fără resurse suplimentare, prin:
- Reorganizarea procesului;
- Introducerea sistemului “pull”, planificare bazată pe necesitățile clientului;
- Reducerea timpului de schimbare (changeover time) de la un produs la altul;
- Implicarea și responsabilizarea oamenilor;
- Creșterea capacității operaționale prin aplicarea efectivă a întreținerii preventive;
- Eliminarea pierderilor.