Performanțe Obținute

Performanțele clienților

În general, cauza principală pentru care clienții au apelat la serviciile RGQ Consulting este legată de necesitatea creșterii performanței. Această necesitate poate fi evidențiată prin:

  • Întârzieri la livrare
  • Cantitate mare de produse în curs de execuție,
  • Inventar mare (producție neterminată),
  • Număr mare de ore suplimentare,
  • Durată mare de producție,
  • Număr mare de rebuturi (sau repere care trebuie re-prelucrate);
  • Flexibilitate redusă a producției.

Reprezentarea grafică a rezultatelor

Aceste rezultate au fost obținute fără resurse suplimentare, prin:

  • Reorganizarea procesului;
  • Introducerea sistemului “pull”, planificare bazată pe necesitățile clientului;
  • Reducerea timpului de schimbare (changeover time) de la un produs la altul;
  • Implicarea și responsabilizarea oamenilor;
  • Creșterea capacității operaționale prin aplicarea efectivă a întreținerii preventive;
  • Eliminarea pierderilor.