Curs Quality 360

by | Apr 8, 2023

Descrierea cursului

Acest curs integrează noțiuni esențiale despre managementul calității totale, oferind elementele cheie pentru implementarea acestuia în organizații care își doresc îmbunătățirea performanței, simplificarea proceselor interne și crearea unei culturi orientate spre calitate.

În condițiile în care industria evoluează, de la 1.0 la 4.0, în același fel, și calitatea trebuie să evolueze. Principiile de calitate trebuie adaptate industriei moderne și integrate în modul de operare, astfel încât calitatea să ajute organizația în atingerea obiectivelor propuse.

Quality 360 se bazează pe principiile Quality 4.0 și definește modul de implementare al acestora în industria modernă. Este o vedere de ansamblu asupra modului în care calitatea se aplică in organizație ca un întreg.

Quality 360 reprezintă un mod de implementare al unui sistem de management al calității aplicat în organizații privite ca un sistem, organizații care se bazează pe oameni, procese și tool-uri, care toate lucrează împreuna în acord cu viziunea, misiunea și strategia organizației  pentru a livra de fiecare dată valoare clienților săi.

Alătură-te unui grup inovativ și vizionar, care dorește să se autodepășească prin calitate! Pe parcursul cursului, vei avea ocazia să asimilezi informații valoroase, să înțelegi concepte noi în managementul calității totale și să faci conexiuni remarcabile între ceea ce cunoști deja și ceea ce afli nou.

Scopul cursului


Cursul oferă o imagine de ansamblu asupra calității 360 aplicată în organizații și livrează instrucțiuni concrete privind modul de implementare.

Detalii importante

Data: 6 mai 2023 (sâmbătă)

Preț: 450 lei/persoana

Deadline înscrieri: 3 mai 2023

Durată: 8 ore

10% reducere

 

Nu rata oferta noastră specială!

Înscrie-te până în data de 30 aprilie 2023 și beneficiază de 10% reducere!

Cui i se adresează acest curs?

Cursul Quality 360 – Managementul calității în contextul industriei moderne este pentru:

  • începători –  care doresc să acumuleze cunoștințe și abilități cu privire la  implementarea unui sistem de management al calității;
  • specialiști în calitate – care caută să se dezvolte și să devină experți în domeniu, îmbunătățindu-și eficiența și oferind valoare clienților;
  • manageri – dornici să investească în creșterea performanței generale a organizației și să dezvolte o cultură a calității orientată înspre client.

Ce vei învăța aici?

Cursul Quality 360 îți pune la dispoziție atât o parte teoretică, cât și una practică despre conceptul de managementul calității totale. Vom discuta despre cum definim și implementăm un sistem de management al calității adaptat specificului organizatiei. Un sistem de management al calității bazat pe principii solide, care poate fi ușor scalat și adaptat organizației.  

Vom discuta despre care este rolul calității în organizație, cum putem utiliza metodele calității și metodele Lean pentru a sprijini organizația în atingerea obiectivelor.

Structura cursului

  1. Organizația ca un sistem
  2. Calitatea ca un întreg 
  3. Strategia organizațională și rolul calității
  4. Planificare strategică – dezvoltarea de produse (Built-in Quality)
  5. Procesele și rolul lor în organizație
  6. Oamenii și impactul lor asupra calității
  7. Automatizarea proceselor și calitatea
  8. Costul calității
  9. Satisfacția clientului
  10. Concluzii și Q&A