

Curs practic de setare a obiectivelor de business și definirea strategiei pentru atigerea lor, un curs pentru tine și afacerea ta.
Data: 30 Iunie 2020, ora 18:00; 7 Iunie ora 18:00; 14 iunie ora 18:00.
Durata: 3 sesiuni on-line a cate 60 – 90 minute. Prima sesiune este gratuită. Daca vezi valoarea și ți se potrivește, te invităm la urmatoarele sesiuni.
Structura: Curs practic
Număr maxim de participanți pe sesiune: 10 persoane.
Trainer: Ramona Gombos – specialist imbunătățire procese (LinkedIn).
Fiecare antreprenor își setează obiective de creștere a afacerii, de cele mai multe ori la inceput de an.
De ce este important să ne setăm obiective pentru afacerea noastră?
- Pentru a defini directia spre care se indreaptă organizația noastră;
- Pentru a ne motiva angajații;
- Pentru a defini o strategie de ceștere stabilă și sustenabilă;
- Pentru a ne ajuta să ne concentrăm eforturile pe activitățile relevante pentru organizația noastre.
Și totusi, intr-un studiu realizat de R.Kaplan și D.Norton se spune că:
- 9 din 10 companii nu reușesc să iși atigă obiectivele;
- Doar 25% din manageri au obiectivele legate de strategia de business;
- Doar 5% dintre angajați înțeleg strategia de business și obiectivele;
- 60% dintre organizații nu își leagă bugetul cu obiectivele.
În aceste condiții poate este important să ne intrebăm ce ar trebui să facem diferit? Cum putem să ne atingem obiectivele? Care sunt beneficiile pe care le obținem odată cu atingerea obiectivelor?
La acest curs:
- Vom învăța să setam obiective relevante pentru afacerea noastră;
- Vom descoperi care sunt funcțiile de bază ale obiectivelor;
- Vom seta obiective SMART și relevante pentru afacerea noastră;
- Vom defini pașii care trebuie urmați pentru a ne atinge obiectivele;
- Vom face o radiografie a afacerii pentru a determina punctele forte pe care vom construi obiective.
- Vom invăța să ne concentrăm pe activitățile importante care aduc valoare afacerii noastre.
De câte ori ajungem sa ne urmărim obiectivele, să vedem dacă sunt atinse sau dacă mergem în direcția corectă? Să le revizuim atunci când este necesar și să ne adaptăm obiectivele provocărilor din mediul de business?
Atingerea obiectivelor nu depinde doar de o persoană, toti angajatii trebuie sa fie implicati în atingerea obiectivelor. Vom invăța să delegăm obiectivele spre angajați și să îi implicăm în acest proces.
Odată setate obiectivele, vom învăța să le urmărim în ședintele de follow up, vom discuta provocările cu care ne confruntăm și vom propune soluții.
În ședintele 1 la 1 discutăm concret, pe afacerea ta soluții și oportunități de creștere ținând cont de situația actuală.
Cui se adresează acest curs: proprietarilor de afaceri (între 5- 50 angajați), managerilor de departamente.
Beneficii pentru tine și afacerea ta:
– claritate în definirea strategiei și a directiei organizației;
– module de invățare usoară, exerciții practice și simulare a modului de setare a obiectivelor și a efectuării analizei SWOT;
– modul de discuții si feed-back referitor la modul de lucru;
– posibilitatea de a interacționa cu alți proprietari de afaceri;
– posibilitatea de discuții și ședinte personalizate
Cu ce vii tu:
- Experiența personală și de business;
- Provocări în setarea obiectivelor de business;
- Gândire obiectivă.
De ce să participi?
Câteva gânduri ale celor care au participat la curs:
“Un curs smart și util care mie mi-a adus claritate și viziune. M-a ajutat să înțeleg ce trebuie să fac diferit pentru a îmi folosi punctele forte în atingerea obiectivelor de afaceri. Cu toții ne setam obiective, însă adevărata provocare apare când lucrurile se schimbă în permanență. Uneori suntem atât de scufundați în ceea ce facem încât nu mai avem claritate. Atunci, e nevoie să înțelegem și să să acceptăm, că fără un zoom obiectiv pe obiective, e greu să evoluăm. Îți mulțumesc, Ramona pentru obiectivitate și sinceritate!”
Anca Dumitrița Feneșan – Savori Ardelenesti
Cursul “Obiective SMART” organizat de catre Ramona Gombos a fost o oportunitate excelentă pentru mine de a-mi face o analiză serioasă a afacerii și a revizui obiectivele pentru 2020. Pandemia a schimbat enorm paradigma de business în care funcționăm, iar exercițiile practice pe care le-am facut la curs au fost extrem de utile pentru a da o nouă direcție afacerii mele. Recomand acest curs tuturor antreprenorilor!”
Alina Bota – antreprenor și fondator Mamprenoare
Acest curs este disponibil în trei variante:
Pachet de bază: include trei sesiuni de câte 60 – 90 minute organizate astfel (două sesiuni de curs și o sesiune de feedback). Preț: 250 lei. Prima sesiune este GARTUITĂ.
Pachet standard: include pachetul de bază plus o sesiune de revizuire la o lună și o sesiune de revizuire la 3 luni de la finalizarea cursului. Preț: 500 lei
Pachet preminum: include pachetul standard plus sedințe 1 la 1 personalizate pentru setarea obiectivelor și analiza SWOT a afacerii (în limita a trei ore). Preț: 1000 lei.
Toate pachetele beneficiază de 15% reducere pentru înscrieri până la data de 27 Iunie.